Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring met onze website te verbeteren! Om je bezoek op onze site beter te maken, gebruiken wij altijd functionele en analytische cookies (en daarmee vergelijkbare technieken). Ook willen we cookies plaatsen om je bezoek aan ons en onze communicatie naar jou makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen jouw internetgedrag binnen en buiten deze webshop volgen en verzamelen. Hiermee passen wij en derden onze website, app, advertenties en communicatie aan jouw interesses aan. Door op ‘Cookies toestaan’ te klikken ga je hiermee akkoord. Meer informatie.
Retourneren
Online winkelen bij Speelplezier-online.nl
Wij streven er naar om onze klanten een zo goed mogelijke service te bieden. Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, zijn er problemen met de levering of heeft u een klacht neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag en staan altijd voor u klaar om samen een oplossing te vinden.
Een artikel retourneren
Een artikel retourneren is geen enkel probleem. Voor artikelen die u bij Speelplezier-online.nl heeft besteld gelden de volgende voorwaarden:
- U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
- U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
- Het product zal met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele verpakking teruggestuurd worden.
- Het artikel is compleet, niet gebruikt of beschadigd.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Speelplezier-online.nl zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en, indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan Speelplezier-online.nl geretourneerd worden.
Welke producten kunt u niet retourneren?
Gepersonaliseerde artikelen, zoals bedrukte tafels, kunnen in principe niet worden geretourneerd. Uitzonderingen gelden uitsluitend in het geval van schade die al aanwezig was voordat de klant het product uitpakte. Eventuele schades dienen binnen 24 uur na ontvangst bij ons te worden gemeld. Zonder tijdige melding kunnen wij de klacht helaas niet behandelen. Maak altijd duidelijke foto’s van de schade voordat u het pakket verder uitpakt, zodat wij een onderzoek kunnen starten.
Waardevermindering
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is
Artikelen die niet aan bovenstaande voorwaarden voldoen, kunnen wij helaas niet omruilen of retour nemen.
Hoe retourneer ik mijn bestelling (particulier)
Wanneer u uw bestelling wilt retourneren kunt u gebruik maken van het volgende formulier. Volg de stappen en vergeet niet het retourformulier te printen en toe te voegen.
Klik hier om uw retour aan te melden
Retourzending, wie betaalt de retour verzendkosten
U krijgt het volledige aankoopbedrag, mits u voldoet aan de hierboven vermelde voorwaarden terug. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Wij storten het bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen terug op uw bank- of girorekening.
Een artikel retourneren (zakelijk)
Zakelijke klanten hebben volgens de wet geen recht van retour. Een uitzondering hierop is wanneer je een product ontvangt met schade. Meld de schade per mail of telefoon binnen 24 uur na ontvangst van de order. We sturen u een vervangend onderdeel of een nieuw product.
Ben je niet tevreden over een product? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice om eventuele alternatieve opties te bespreken.
Let op: voor het verwerken en restocken van dit soort overige retourneringen brengen wij 25% van de productprijs in rekening. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te betalen bedrag.
Een artikel ruilen
In de basis doen wij niet aan één-op-één ruilen. Uitzonderingen zijn:
- Verkeerd artikel ontvangen: bijvoorbeeld door een pikfout of een verkeerd verzendlabel.
- Schade aan het bestelde artikel: dit geldt uitsluitend bij schade die aantoonbaar al aanwezig was vóórdat de klant het artikel uitpakte. Schademeldingen moeten binnen 24 uur na levering bij ons gemeld worden, anders kunnen wij deze niet in behandeling nemen. Neem foto’s van de schade voordat u uw pakket verder uitpakt. Op deze manier kunnen wij een onderzoek starten.
Op welke manier kan je wel ruilen?
Heeft u perongeluk het verkeerde artikel besteld? Dan raden wij aan om uw retour aan te melden en dan een nieuwe bestelling te plaatsten. De nieuwe bestelling zullen we dan zo spoedig mogelijk versturen. Zodra wij uw retour hebben ontvangen zullen we deze binnen 14 dagen verwerken.
Indien u een product wilt omruilen omdat u een verkeerde kleur, afmeting of model heeft besteld mag deze niet uit de verpakking zijn gehaald.
Ook hier geldt de retourneerkosten zijn voor eigen rekening.
Uitgesloten van retournering zijn
- Artikelen die in opdracht van de koper zijn vervaardigd
- Artikelen anders dan gekocht via Speelplezier-online.nl
Retouradres
Retouren Speelplezier-online.nl
Kelvinstraat 13
7575 AS Oldenzaal
Verdere vragen
Heeft u vragen over verzending, retourneren of een specifiek product? Of u nu particulier bent of namens een bedrijf bestelt: bij Speelplezier-Online staan we altijd voor u klaar! Bel ons gerust op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 via 0546-305071 of stuur een mail naar [email protected]. Alvast veel speelplezier gewenst.